Leghatékonyabb, legszakszerűbb tájékoztatás, örökös első hely
Szerencsére szépen föl van újítva a kettes vonal – oké, Újpest nem ér – és az is örömteli, hogy odafigyel a vasúttársaság az utastájékoztatás fontosságára, szakszerűségére. Ezt tapasztalta debreceni olvasó-tudósítónk is, aki ott volt a Magyar Vasúttörténeti Park tegnapi ünnepségén.
Innen „átadjuk” a szót, az idézőjelre azért van szükség, mert szó szerint nem merjük közölni levelét, pedig nem ártana...
„Annak ellenére, hogy az esztergomi vonalon végre járnak a vonatok, egyetlen sem áll meg közülük a Vasútmúzeum megállóban. Még jó, hogy az ünnepre két pár vonatot járat ide a Nosztalgia Kft.
(...)
Annak, aki kitetette a megállóban a képen is látható menetrendet, amely azt közli a várakozóval, hogy itt egyetlen vonat sem áll meg, de ez egyébként egy működő vasút...
(...)
Ennél primitívebben nem lehetne leköpni az utast. Ennél talán kevésbé lenne gúnyolódó, ha azt írnák ki, »ebben a megállóban vonat nem áll meg!«
Hát ez Magyarország. Gyönyörű hely.”
Egyébként biztos lenne valami jó magyarázata erre is a MÁV-nak... A szomorú tény pdf-ben is megtekinthető, ahogy az is, Aranyvölgynél sem jobb a helyzet. Csak hogy világos legyen: minek az olyan megálló, ahol egy vonat sem áll meg, és minek oda menetrenddel csalogatni a reménykedő utast? Aki aztán amikor tanulmányozni kezdi azt, csalódik. Már nem is szomorúan, rutinosan.
* * *Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!