Leghatékonyabb, legszakszerűbb tájékoztatás, örökös első hely

Garai Szakács László   ·   2015.09.13. 11:15
vmuzeum0

Szerencsére szépen föl van újítva a kettes vonal – oké, Újpest nem ér – és az is örömteli, hogy odafigyel a vasúttársaság az utastájékoztatás fontosságára, szakszerűségére. Ezt tapasztalta debreceni olvasó-tudósítónk is, aki ott volt a Magyar Vasúttörténeti Park tegnapi ünnepségén.

Innen „átadjuk” a szót, az idézőjelre azért van szükség, mert szó szerint nem merjük közölni levelét, pedig nem ártana...

„Annak ellenére, hogy az esztergomi vonalon végre járnak a vonatok, egyetlen sem áll meg közülük a Vasútmúzeum megállóban. Még jó, hogy az ünnepre két pár vonatot járat ide a Nosztalgia Kft.

(...)

Annak, aki kitetette a megállóban a képen is látható menetrendet, amely azt közli a várakozóval, hogy itt egyetlen vonat sem áll meg, de ez egyébként egy működő vasút...

Menetrendi információ Vasútmúzeum megállóhelyen. Ahol minden vonat áthalad, megállás nélkül (fotó: Szabó István)

(...)

Ennél primitívebben nem lehetne leköpni az utast. Ennél talán kevésbé lenne gúnyolódó, ha azt írnák ki, »ebben a megállóban vonat nem áll meg!«

Hát ez Magyarország. Gyönyörű hely.”

Egyébként biztos lenne valami jó magyarázata erre is a MÁV-nak... A szomorú tény pdf-ben is megtekinthető, ahogy az is, Aranyvölgynél sem jobb a helyzet. Csak hogy világos legyen: minek az olyan megálló, ahol egy vonat sem áll meg, és minek oda menetrenddel csalogatni a reménykedő utast? Aki aztán amikor tanulmányozni kezdi azt, csalódik. Már nem is szomorúan, rutinosan.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek