Kurta 37-es és újra ipari

Kemsei Zoltán   ·   2011.10.14. 12:30
00

Az erősen elhasználódott, ám a napi forgalmon kívül a kocsiszíni ki- és beállásban is komoly szerepet játszó Salgótarjáni utca már évek óta megérett a teljes vágányfelújításra. Az egyik irányban húsz,a másikban csupán tíz kilométeres óránkénti sebességet megengedő, lerongyolódott pályát már évekkel ezelőtt fel kellett volna újítani, a tervek is készen álltak, ám forrás híján a munka kezdési időpontja csak tolódott. Előzetes cikkünkben már beszámoltunk a forgalmi változásokról, lássuk, hogy is néz ki ez a valóságban!

A munkaterület a Baross kocsiszíntől nézve<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.