Királyi káosz október végén

Kemsei Zoltán   ·   2014.10.18. 21:15
00kicsi

Erzsébet királyné, Nagy Lajos: ezen koronás főkről Zuglóban neveztek el komoly főközlekedési útvonalakat. A két út csomópontja pedig kiemelt szerepet lát el a kerület forgalmában.

Az Erzsébet királyné útjának belső szakaszán és a Mexikói úton már nyár óta folyik a munka, itt a megállók átépítésén kívül közműfektetés miatt is szünetel a villamosok közlekedése. A felújítás újabb hulláma elérte az Erzsébet királyné útja–Nagy Lajos király útja kereszteződést is, itt a deltavágány karbantartásán kívül a Balázs utcáig nagypaneleket is cserélnek.

A villamospótlás térképe<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(forrás: BKK)

Hogyan is közlekedhetünk tehát? A 69-es villamost teljes hosszában, a Mexikói úttól Újpalotáig helyettesíti autóbusz, az Erzsébet királyné útja tehermentesítése miatt Újpalota felé az Ungvár utca–Rákospatak utca útvonalon közlekedve, erre jár palotai végállomása felé az 5-ös, valamint a 62-es villamospótló is. A 3-as helyett a Mexikói úttól a Bosnyák térig közlekedik busz. A Nagy Lajos király útja osztottpályás szakaszának egyik oldalát teljesen lezárták a munkagépek felvonulási helye miatt.

Az Erzsébet királyné útja és a Mexikói út kereszteződésében<br>(fotók: a szerző)

A vágányzár első napja október 18., szombat, az október 23-i ünnepek miatt áthelyezett munkanap volt. Talán az első nap miatt volt, de nem nagyon találták helyüket az autósok, és előfordult, hogy egy-egy pótlóbusz is a tilosba tévedt. A BKK szerint a közlekedés a vágányzár ezen üteme november 9-éig tart.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.