Késések a székesfehérvári vonalon
A MÁV szakemberei megkezdték a berendezés javítását, amelyet várhatóan háromnegyed tízre fejeznek be.
Délelőtt átlagosan 30-60 perces késésekre kell számítaniuk az utasoknak ezen a vonalon.
A MÁV szakemberei megkezdték a berendezés javítását, amelyet várhatóan háromnegyed tízre fejeznek be.
Délelőtt átlagosan 30-60 perces késésekre kell számítaniuk az utasoknak ezen a vonalon.
A Petroutilaj-3DRD eddig teljes mértékben a francia Compagnie de Chemnis de Fer Depertementaux birtokában állt, mely a részvények hetvenhat százalékát értékesítette a magyar vállalatnak.
A Dániát és Németországot a Balti-tenger alatt összekötni hivatott, tizennyolc kilométer hosszú közúti-vasúti műtárgyat előre legyártott elemekből rakják össze a vízben, ezzel a leghosszabb ilyen jellegű alagút lesz.
Egy Pendolino szerelvényt a Prága és České Budějovice között közlekedő Déli Expresszre irányítanak át, így két szakaszon is elérhető lesz a kétszáz kilométer/órás sebesség.