Jelentősen tisztulhat Chile fővárosának levegője csak azzal, hogy átveszi a Scania buszait
Ezek az Euro 6-os buszok jelentős fejlődést képviselnek az Euro 5 normához képest, akár tizedére csökkentve a károsanyag-kibocsátást, sőt, az Euro 3-as járművekhez képest akár negyvenedrészére mérsékelve ezt, amelyek jelenleg a városi buszok flottájának nagy részét teszik ki. A Caio Induscar által felépítményezett új járművek közül 220 példány 12,5 méteres, 99 fős, szóló, míg 135 példány 18,6 méteres, 159 fős, csuklós busz.
A Scania ezenkívül az üzemeltető három műhelyében 0–24 órás javítási és karbantartási szolgáltatással támogatja majd az Express Uno vállalatot. A szerződés magában foglalja az Express Uno buszvezetőinek továbbképzését és az egész flotta figyelemmel kísérését a Scania Flottamenedzsment-rendszer segítségével. A cél: kilencvenkilenc százalékos üzemidő fenntartása.
Az új buszokat mobiltelefonok töltésére alkalmas aljzatokkal, wifi-kapcsolattal, biztonsági kamerákkal és biztonsági panellel elválasztott, külön légkondicionált vezetőfülkével szerelik fel. A buszokat a Scania Brazíliában, São Bernardo do Campóban található üzemében gyártják, és innen szállítják el a Caio Induscar 250 kilométerre, Botucatu városában működő felépítményező létesítményébe, majd 10–15 nap múlva leszállítják az Andok hegységen át Santiagóba.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!