Hol vannak a fradis Szergejek?

Vörös Attila   ·   2013.08.10. 16:00
IMG_8177__130808_Mezotur__M62230__k400

Mióta megszűnt a Lőrinci Hengermű kiszolgálása, a ferencvárosi calssic Szergejek egyetlen stabil munkája is eltűnt. A 230-as és a 265-ös díszléces páros ha épp nem kell kitolózni Kelenföldön, akkor a dízelszín előtt tengeti idejét.

Nyáron kicsit változott a helyzet: a 230-as előbb a dunántúli tehervonati tereléseknél működött közre Fehérváron, majd Szolnokra került. Itt megfordul az összes szergejes helyen, jár Szentesre, a szolnoki ipartelepre és néha még Szarvasra is.

Tatabánya–Szarvas viszonylatú kővonattal halad Mezőtúr és Pusztabánréve között a 230-as

A 265-ösnek is találtak munkát: a délegyházi bánya havi néhány sódervonatát ő továbbítja az iparvágányon, néha felhúzza egész Ferencvárosig is az elegyet.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.