Háromtengelyes Unimog
Ezzel a hajtásképlettel az összkerékhajtású jármű 10 tonna teherbírású és jelentősen bővült felépítményeinek tárháza.
Az újdonság kapcsolható differenciálzárat, tekercsrugót kapott a jobb manőverezhetőség kedvéért, fordulóköre 19,5 méter. Előre nyolc, hátramenetben hat sebességben kapcsolható váltó jár hozzá, de felárért oda- és hátramenetben is nyolc fokozatban váltható terepváltó rendelhető, akár guminyomás-ellenőrző rendszerrel.
A kocsi rámpaszöge több mint 50 fokos, karbantartási ciklusa 1200 üzemóra, össztömege 17 tonna. Az U5000 6×6-os nálunk Euro V-ös motorral lesz kapható, amely 218 lóerős és 810 Nm nyomaték leadására képes. A változat a német felépítménygyártó Paulnál készül Passauban.