Folytatódik a 100-as vonal felújítása
A vonatok menetrendje ezért a következő hónapokban több alkalommal is módosulni fog. Egyik fontos változás, hogy a Budapest-Keleti és Nyugati pályaudvarok között közlekedő kör IC járatok csak Nyíregyházáig közlekednek.
Kábelátvágás miatt március 2-6. között a Törökszentmiklós–Fegyvernek-Örményes, 6-10. között pedig a Törökszentmiklós–Szajol szakaszon állomástávolságú közlekedést rendeltek el a forgalmi szakemberek.
Törökszentmiklóson az állomás épülete egy emeleti szinttel egészül majd ki, ahol a szakszolgálati irodák kapnak helyet. A földszinten az utasok az utazóközönség számára nyitott terület korszerűsítése kezdődik meg.
Az állomás vágányhálózatának összhosszúsága tizenöt kilométer, amit teljes egészében új sínekre cserélnek. A korszerű, magas peronok négyszáz méter hosszban újulnak meg, esővédő tetővel kiegészítve.
Az állomás környezete is meg fog szépülni. Kialakítanak mellette egy huszonnégy férőhelyes parkolót, illetve egy kerékpártárolót. Az állomásépület előtti Polgár Gellért utcában új buszforduló épül, és az útburkolat is megújul. A vasút közelében élők nyugalmát korszerű zajvédő fal biztosítja a jövőben.
A Pánthy Endre utca szintbeli vasúti keresztezése megszűnik. Közúti aluljáró építésével váltják ki, lifttel és lépcsővel kiegészítve, gyalogos használatra is alkalmassá téve.
A felsorolt munkafázisok kivitelezése folyamatosan, a következő hónapokban kezdődik el.
A Szajol–Püspökladány szakasz pályasebességét 2015 végére az eddigi 120 helyett végig 160 kilométer per órára engedélyezik. Az átadásig befejeződik a többi érintett állomás teljes felújítása is.