DHL Express: évi egymilliárd szállítmány
Daniel McGrath szóvivő kitért annak a kutatásnak néhány megállapítására is, amelyet cége végzett a kkv-k körében. Így kiderült, hogy a nemzetközi piacon tevékenykedő ilyen cégek sokkal sikeresebbek, mint azok a társaik, amelyek csak a belföldi piacra dolgoznak. A nemzetközi piacon is működő kkv-k 26 százaléka volt jelen a legjobban teljesítő cégek között, míg a csak hazai piacon működőknél ez az arány 13 százalék volt. A legjobban teljesítő nemzetközi kkv-k az utóbbi három évben több mint húsz százalékkal növelték exportjukat. A kkv-k egyharmada azért megy ki a nemzetközi piacra, mert ebben látja a hosszú távú növekedést.
A magyar kkv-k helyzetéről Bándli Zoltán, a DHL Express Magyarország Kft. kereskedelmi igazgatója számolt be. Arányuk a társaságok teljes számához képest 99 százalék, de ezek 96 százaléka mikrovállalkozás, amelynek az éves nettó árbevétele vagy mérlegfőösszege legfeljebb kétmillió euró. Az exportképességüket erősen visszafogja az, hogy nyolcvan százalékuk a szolgáltatószektorban tevékenykedik. A magyar kkv-k a DHL Express Magyarország forgalmának nyolcvan százalékát adják. Ebből harminc százalék a légi exportszállítás, öt a légi import, míg a maradék mintegy hatvan százalék a belföldi küldemények továbbítása.
A cégjegyzékben a magyar cég tulajdonosaként a Deutche Post Beteiligungen Holding GmbH van feltüntetve. A 2011. évi mérlegében 10,078 milliárd forint nettó árbevétel, és 358,1 millió forint adózott eredmény szerepel.