Állomásfelújítási program Szerbiában is
A szerb vasút infrastruktúra-kezelő részlege év elején egy állomásépületeket érintő felújítási projektet hirdetett meg: országszerte huszonhét indóház kap teljes vagy részleges felújítást.
A szerb vasút infrastruktúra-kezelő részlege év elején egy állomásépületeket érintő felújítási projektet hirdetett meg: országszerte huszonhét indóház kap teljes vagy részleges felújítást.
A deltavágány előnye, hogy a Szabadka és Beodra között közlekedő tehervonatoknak nem kell érinteni a zentai állomást.
Az orosz gyártású jármű alatt a Ganz Motor Kft. forgóváza dolgozik.
Hamarosan megélénkül a vasúti teherforgalom a Tisza-parti városban, mihelyst nekiállnak a belgrádi fővonal átépítésének.
A tavaly április óta tartó átépítési munkálatok befejeződtek, már csak az apróbb simítások maradtak hátra, de ezek már nem akadályozzák a menetrendszerű vasúti forgalmat.
A Szabadka és Zenta közötti pályafelújításból csak a zúzottkővel való feltöltés és a szabályozás maradt hátra.
Továbbra is gőzerővel zajlik a Szabadka és Zenta közötti vasútvonal felújítása. A vágánycsere szinte a végéhez ért: kevesebb, mint egy kilométernyi szakasz maradt a régi felépítményből.
Szépen halad a zentai vonal felújítása, Orom állomás átépítése már majdnem teljesen kész.
Orom állomás átalakulóban, a nyílt vonalon pedig haladnak a munkálatok Zenta felé.
Hosszú „előkészületek” után lassan elindul a valódi pályaépítés a 130 éves vasútvonalon.
Elkezdődött a Szabadka–Zenta vasútvonal teljes pályafelújítása. A munkálatokkal a tervek szerint év végéig elkészülnek. Ennek köszönhetően a mostani 10–30 kilométer per óra helyett majd 80 kilométeres sebességgel haladhatnak a szerelvények. Rendhagyó módon a két vajdasági város között vonatpóló autóbuszok szállítják az utasokat, amelyek tartják magukat a vasúti menetrendhez.
Alapanyag jött a Szabadka–Zenta vasútvonal felújításához.