Bő kétszáz kilométernyi vasútvonalat adott fel végleg a magyar állam
A napokban megjelent kormányrendelet tíz vonalszakaszról mondott le, köztük az egykori kecskeméti kisvasútról is. Többségükön már évtizedek óta nem jártak vonatok.
A napokban megjelent kormányrendelet tíz vonalszakaszról mondott le, köztük az egykori kecskeméti kisvasútról is. Többségükön már évtizedek óta nem jártak vonatok.
Keserves, a 78-as számú vasútvonal keleti szakaszának bezárásakor fogant gondolatok következnek.
Újabb szomorú nap a magyar vasút történelmében: 2023. július 31-ével tíz vasútvonal egy részén vagy egészén áll le a menetrend szerinti személyszállítás. In memoriam.
Teljesen reménytelennek látszik a végletekig lepusztult Kunszentmárton–Lakitelek vonal sorsa.
A nyári melegben – kihasználva a parlamenti szünetet is – a MÁV-Start váratlanul, de minisztériumi egyeztetés után nyilvánosságra hozott egy tízes mellékvonal bezárási listát, amin számos korábbi próbálkozás után újra szerepel a Balassagyarmat–Ipolytarnóc vonalszakasz is.
A korszerű, légkondicionált autóbuszok kiszámítható és a korábbinál kényelmesebb eljutást tesznek majd lehetővé az érintett vasútvonalakon.
Négy részben emlékezünk a 2007-es vonalbezárásokra, sorozatunk negyedik, befejező része jön az Indóház 2007. áprilisi lapszámában megjelent összeállítás alapján.
Négy részben emlékezünk a 2007-es vonalbezárásokra, sorozatunk harmadik része jön az Indóház 2007. áprilisi lapszámában megjelent összeállítás alapján.
Négy részben emlékezünk a 2007-es vonalbezárásokra, sorozatunk második része jön az Indóház 2007. áprilisi lapszámában megjelent összeállítás alapján.
Négy részben emlékezünk a 2007-es vonalbezárásokra.
Tizenkét és fél év csend után különvonat keltette életre a nyírségi vicinálist.
Valószínűleg a minisztérium fúrta meg a MÁV-Start magánakcióját.