Jól teljesített idén a magyarországi autópiac
Az európai átlagot is meghaladja. A bővülés az év végéig két számjegyű is lehet, körülbelül 150 ezer új járművel.
Az európai átlagot is meghaladja. A bővülés az év végéig két számjegyű is lehet, körülbelül 150 ezer új járművel.
Az adásvételek száma a már több hónapja tartó árcsökkenésnek is köszönhető.
A DataHouse adatai szerint júliusban 9685 import használt személyautó kapott magyarországi rendszámot, ami az egy évvel ezelőtti és az előző havi értékhez képest is tizennégy százalékos növekedés.
A DataHouse előzetes adatai szerint 73 ezer 700 személygépkocsi cserélt gazdát a múlt hónapban, ami 8,1 százalékkal több az egy évvel korábbinál. Az év végére megdőlhet a tavalyi rekord is.
Egyre zöldül a Magyar Posta járműflottája, miután 45 új elektromos teherautót vett át a társaság a Porsche Hungariától. Ezzel közel százra nőtt a vállalatnál használt elektromos tehergépjárművek száma.
A Das WeltAuto szerint tovább nőtt az autók átlagéletkora, az utakon egyre több az idős, esetenként veszélyes állapotú autó.
Hszianból, Csengcsouból és Csengtuból is elindult a vasúti autószállítás: Smartok, Volkswagenek, Polestarok, Hondák, NIO-k, valamint Európában ismeretlen kínai márkák járművei érkeznek Európába.
A Volkswagen december végén áttért a hibrid e-Golf gyártásáról a teljesen elektromos ID.3-ra, az emiatt áttervezett logisztikai lánc pedig már nem számol az alkatrészeket eddig szállító CarGoTramekkel.
2020-ban több mint 212 ezer legalább részben elektromos hajtásrendszerű, ezen belül csaknem 134 ezer tisztán elektromos személyautót szállított ki világszerte.
Elkezdődött Zwickauban az első teljesen elektromos Volkswagen személyautó, az ID.3 sorozatgyártása.
A következő öt évben a Škoda Auto összesen két milliárd eurót fektet be az elektromos járművek és az új mobilitási szolgáltatások fejlesztésére.