Reagált a MÁV a szakszervezetek közleményére
A bérfejlesztés 75–100 milliárd forintnyi többletforrást igényel.
A bérfejlesztés 75–100 milliárd forintnyi többletforrást igényel.
A „gumiorrúak” beszerzésével kapcsolatban már zajlanak a tárgyalások.
A vállalat a Dunakeszi Járműjavítót is tulajdonló Magyar Vagon Zrt.-hez kerül június 30-ával. Újraindul az IC+ kocsik gyártása is.
Sok a balhézó utas, ezért november 29-étől néhány kora reggeli és késő esti vonaton rendőrök vagy vasútőrök is szolgálatot teljesítenek.
A munkavállalói érdekek esetleges sérülésének kiküszöbölése és a hatékonyabb működés érdekében a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Munkástanácsok Országos Szövetsége is szeretne együttműködni az állam által tervezett közösségi közlekedés átalakításában.
Az egyik a MÁV-csoport honlapján, a másik az egyik szakszervezeti weboldalon jelent. Egyet tettünk: egymás „mellé” raktuk a kettőt.
A MÁV-Start és a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete tárgyal az Utasellátó jövőjéről.
A VDSZSZ levelére reagált a szaktárca, súlyos szabálytalanságok történnek, történtek Tokodon.
Darázsfészekbe nyúlunk, de nincs más választásunk: adalékok a Cegléd és Ceglédbercel-Cserő közötti mozdonytöréshez.
A helyzet drámai, a VDSZSZ sms-ezett, telefonált, levelet írt.