Elkészült az első nagy sebességű vasúti kitérő Csehországban
Gyárbővítés kellett hozzá, hogy elő tudják állítani a vágánykapcsolást, a csúcssín hossza nem kevesebb, mint hetven méter.
Gyárbővítés kellett hozzá, hogy elő tudják állítani a vágánykapcsolást, a csúcssín hossza nem kevesebb, mint hetven méter.
A Banedanmark az eddigi körülbelül száz óra helyett cirka 32 óra alatt végzi el egy-egy szerkezet komplex cseréjét, így a munkálatok sokkal kevesebb ideig zavarják a forgalmat.
A ŽSR a rossz pályaállapotok miatt volt kénytelen bevezetni a sebességkorlátozást.
A budapesti és diósgyőri termelést követően 1951 óta zajlik a kitérőgyártás a Mátra lábainál, a VAMAV Kft.-nél.
Egészen augusztus 6-áig: még egy hetet pótlózni kell.
Továbbá egy vészhelyzeti készenléti tervet is kidolgoz a holland vasúti infrastruktúrakezelő.
A probléma nem csak Magyarországon létezik: habár Hollandiában már majd’ egy évtizede kifejlesztették a télálló kitérőt, mégsem alkalmazzák.
Egy átszelésből esett ki a heveder, amely a hat halálos áldozatot követelő balesetet okozta.
Szakértők kutatják, vajon mi okozhatta a Párizs melletti vasúti szerencsétlenséget. Hasonlóra 25 éve nem volt példa.