Késelés a Tokaj Intercityn
A 652-es IC-hez Szerencsre kellett kihívni a TEK-et, mert egy utas egy éles eszközzel megsebesített egy másikat.
A 652-es IC-hez Szerencsre kellett kihívni a TEK-et, mert egy utas egy éles eszközzel megsebesített egy másikat.
Szombaton félidejéhez érkezik a 80-as vonal huszonhét kilométeres szakaszának komplex felújítása, a befejezést követően akár öt perccel is javulhat a menetidő.
Tanévkezdéskor megkezdődik a Miskolc és Mezőkeresztes-Mezőnyárád közötti vasúti pálya felújítása, a két üzemben zajló beavatkozás december negyedikéig tart.
Ezekre figyeljen, ha a MÁV–Volán-csoport járatain utazik!
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
A szerelvény mozdonya négy tengellyel siklott, a vezért ki kellett vágni a Laminátka fülkéjéből. A személyszállító vonatok utasait pótlóbuszok viszik.
A mozdonyok elsősorban a 120-as vonal intercityjein, valamint egyes Hernád, Zemplén és Tokaj IC-ken dolgoznak.
A hazai gyártású IC+ 1. osztályú, prémium- és bisztrószakasszal rendelkező kocsik közlekednek valamennyi Nyírség IC-ben, Latorca IC-ben, valamint már az 580-as Tokaj IC-ben is: azaz a Budapest–Szolnok–Debrecen–Nyíregyháza fővonalon már óránként jár olyan távolsági vonat, amelyen elérhető az Utasellátó fedélzeti vendéglátása.
Március elsejétől a Tokaj, a Hernád-Zemplén és a Kaposvár felé közlekedő intercitykre is váltható a jelentős kedvezményeket nyújtó jegytípus.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Ezúttal a Dunától keletre fekvő vasútvonalakat vesézzük ki.