Az ős MC-21-es is orosz hajtóműveket kapott
Még az idén meglesz az engedélyeztetés? Hatalmas a nyomás az orosz repülőgépiparra: csak az Aeroflot-csoport 339, száz százalékban orosz utasszállítót akar.
Még az idén meglesz az engedélyeztetés? Hatalmas a nyomás az orosz repülőgépiparra: csak az Aeroflot-csoport 339, száz százalékban orosz utasszállítót akar.
Főként a hajtóművek dolgában kell keményen fejleszteni: lesz-e elég PD-14 az MC-21-nek, PD-8 a Szuhojoknak?
Hírek szerint ez már egyben az új orosz utasszállító első sorozatpéldánya. Az elmúlt órák híre: az MSz-21-300 megkapta az orosz légügyi hatóság típusalkalmassági engedélyét, a korábbi szárnnyal és a P&W hajtóművekkel.
A PD-14 először repültette az MC-21-est. Remények és paraméterek, a gép típusengedélye jövő év végére várható. Melyik keskenytörzsű melyiknek lesz a konkurenciája?
Az MC-21-es esélyei: nagy vetélytársak lesöpréséhez nagy technológiai előrelépés kellene.
Nagy reményekkel várják az orosz repülőgéptervező- és gyártó vállalatok az Adviadvigatyel PD-14 hajtóművet. Október 18-án örülhettek a mérnökök: megkapták rá a típusengedélyt.