Uniós kölcsönből korszerűsödhet az albán vasúthálózat
Az Európai Beruházási Bank összesen 90,5 millió eurónyi hitelt nyújt a Durrës–Rrogozhina vonalszakasz felújításához.
Az Európai Beruházási Bank összesen 90,5 millió eurónyi hitelt nyújt a Durrës–Rrogozhina vonalszakasz felújításához.
A pályafejlesztés, villamosítás, továbbá a deltavágánnyal kapcsolatos munkálatok április 18-tól újabb ütemhez érkeztek, ezért két hónapra módosult a menetrend a 140-es, valamint a röszkei és a békéscsabai vonalon.
A már elkészült Debrecen és Nagymacs közötti pályafelújítást követően Balmazújvárosig folytatódik a vasúti pálya felújítása és villamosítása. A pályarekonstrukció miatt idén jelentős korlátozásokra kell számítani Debrecen és Balmazújváros között.
A napokban adták át a Kumanovo és Beljakovce közötti 30,8 kilométer hosszon átépített pályát a leendő Szkopje–Szófia vasútvonal első elkészült részeként.
A Széll Kálmán tér és Budagyöngye állomás között a villamospálya rekonstrukciója már elkészült, ezt követi az áramellátási- és jelzőberendezések felújítása.
A rekonstrukció legfrissebb hulláma a DB Cargo szerint huszonöt–harminc százalékkal csökkenti a vasúthálózat áteresztőképességét, emiatt a tehervonatoknak várakozniuk kell. Ráadásul a munkálatok hónapokig eltartanak.
Zajlik az átépítés a 100-as vonalon, június 17-étől július 16-áig kerülni kell az autósoknak Ebes térségében.
Tempósan haladnak előre a 100-as felújítási munkálatai.
Eljátszottunk a gondolattal, milyen közlekedési beruházások valósultak volna meg – vagy éppen nem –, ha már korábban álljt parancsolunk az Uniónak. A vaspályák helyzete.