Erődemonstráció Röszkénél: újra megmutatta az SMD-80-as, mire képes
Az elmúlt másfél hétre a többszáz méteres óriási munkagép visszatért a vonalra, és a 136-os vonal Röszkéhez közelebbi szakaszán vette igénybe a kivitelező.
Az elmúlt másfél hétre a többszáz méteres óriási munkagép visszatért a vonalra, és a 136-os vonal Röszkéhez közelebbi szakaszán vette igénybe a kivitelező.
Megnéztük, hogyan épül újjá a pálya Szeged és a szerb határ között az SMD–80/UVP–2002 vágányépítő és átépítő géplánccal.
Közbeszerzési eljárást követően kötött szerződést a MÁV FKG vasútépítő karbantartó nagygépek gyártására. Az új gépekkel pályakarbantartási- és felújítási munkákat végezhet „házon belül” a MÁV, jelentős költségeket takarítva meg ezzel.
Megjelent a közbeszerzési eljárás felhívása, sikeres eljárás esetén, forrás biztosítását követően, 2020 elején köthet szerződést a MÁV. Az új gépek kiemelten fontos szerepet kapnak majd a vasúttársaság saját pályakarbantartási- és felújítási munkáiban.
Ágyazatban, sínekben és felsővezeték-tartó oszlopokban gazdag képriport az esztergomi vonalról.