Normál nyomtávú vasutat építenek az ukránok
Lemberg és a lengyel határ között tervezi az UZ az új vasútvonal építését. Ha elkészül, a vonatok három és fél óra alatt lehetnek Krakkóban.
Lemberg és a lengyel határ között tervezi az UZ az új vasútvonal építését. Ha elkészül, a vonatok három és fél óra alatt lehetnek Krakkóban.
Új vonatok Ukrajnába és Lengyelországba is, egy vicinális újraélesztése és egyéb járatsűrítések – nyári menetrendi módosítás a szlovákoknál.
Június 9-től újraindítják a személyvonatokat a Bánóc–Nagykapos vasútvonalon, s elindulnak a munkácsi járatok is Kassáról.
A napi két pár gyorsvonaton Studenka-utódok közlekednek június 9-étől. A járatokra helyjegy váltása kötelező.
Nyártól két új közvetlen gyorsvonat indítását tervezik Kassa és Munkács között. Ugyanúgy mint a MÁV-Start, a szlovákok is normál nyomtávban gondolkodnak.
Ősszel két hétre leállt a Déli, elkezdték gyártani a MÁV KISS-eit, majdnem bezártak két mellékvonalat, decemberben pedig ismét új menetrend lépett életbe.
Több mint két órát csökkent a menetidő. Nem kell többet a tengelyátszereléssel bajlódni.
Műszakilag mindössze párszáz méternyi normál nyomközű vágányt kellene építeni a beindításához.