Megkapta a környezetvédelmi jóváhagyást a Nagyvárad és Arad között megépítendő gyorsforgalmi autóút
Megépülte után a magyarországi M44-es úthoz Nagyszalontánál kapcsolódik.
Megépülte után a magyarországi M44-es úthoz Nagyszalontánál kapcsolódik.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
Idén az Építőipari Nívó Díjat Közlekedési létesítmény kategóriában az M44 gyorsforgalmi út – Tisza-híd kapta.
A kivitelező január végig még dolgozik a beruházáson, de ezek a munkák már nem zavarják a forgalmat.
Június elején várhatóan már használhatják a közlekedők az M44 gyorsforgalmi út Békéscsabai végpontjába épülő turbó körforgalmat: a napokban munkabejárás is volt az épülő útnál.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 30-ától október 6-áig.
Az M44-es gyorsforgalmit út építésének egyik leglátványosabb eleme a 450 méter hosszú Körös-híd Kunszentmárton közelében. A híd építése befejező fázisához ért, megkezdték az acélszerkezet betolását.
A 2021 elejére elkészülő gyorsforgalmi úttal jelentősen csökken majd Békéscsaba megközelítési ideje.
Ugyan az időjárás miatt lezárták és téliesítették az épülő M44-es munkaterületét, az év végére több szakaszon felkerült az aszfaltréteg, és a Körösön épülő hídnál beemelték a hídgerendákat.