Újabb gyorsforgalmi kapcsolat létesül a magyar–osztrák határon
A magyar M80-as gyorsforgalmi utat Szentgotthárd környékén kötik össze az ausztriai S7-es fürstenfeldi gyorsforgalmi úttal.
A magyar M80-as gyorsforgalmi utat Szentgotthárd környékén kötik össze az ausztriai S7-es fürstenfeldi gyorsforgalmi úttal.
A 444-es és a 44-es főutakat összekötő útszakaszon két vasúti felüljárót és három csomópontot építenek majd meg.
Jelentős projektek mennek végbe déli szomszédunknál, többek között a Budapest–Belgrád vasútvonal fejlesztése, a Tarcal-hegységet átszelő közúti folyosó, valamint számos más autóút építése. A Vajdaságban is könnyebb lesz közlekedni.
A 26-os főút 10,6 kilométer hosszú, új nyomvonalon kialakított, kétszer egysávos elkerülője közel 30 milliárd forintból épült meg.
Lázár János szerint a magyar állam lát fantáziát abban, hogy felvásárolja az osztrák állam részesedését a vasúttársaságban. Az osztrák Strabag 6,1 százalékára is tettek ajánlatot.
Új Manhattan-tervet dédelget a Nagy Alma: a tíz stratégiai kezdeményezésből álló program célja a helykihasználás optimalizálása, a dugók csökkentése, a közlekedésbiztonság fokozása és a fenntartható gyakorlatok elősegítése.
A korábbi útátjáró helyére új, kényelmesebb és biztonságosabb átkelést lehetővé tévő, gumielemes Strail burkolati rendszer épült.
Az uniós források új körével számos közúti és vasúti beruházását finanszírozhatja a V4-es ország.
A 8-as főút Litéri és Budapesti csomópontja között építettek meg új, kétszer két sávos pályát.
A biztonságosabb közlekedést lehetővé tevő csomópontot a 37-es és 38-as főutak találkozásánál, Tarcal térségében alakították ki.
A gyorsforgalmi út Körmend és Rábafüzes közötti kétszer egy sávos, 28,9 kilométer hosszú szakaszán dolgoznak jelenleg.
A gyűrű bezárását eredetileg az M1-es és a 10-es főút közé tervezték, de elvetették. Távolabb az M1 és Esztergom között épül észak-déli irányú autóút, kérdés, hogy minek?