A Hitachi építheti ki az ETCS-t az új Divača–Koper vágányon
Az egységes európai vonatbefolyásolási rendszer megvalósítása körülbelül 12,2 millió euróba kerül.
Az egységes európai vonatbefolyásolási rendszer megvalósítása körülbelül 12,2 millió euróba kerül.
A korszerűsítés során villamosítják is a 93,7 kilométer hosszú vonalat.
Az észak-macedón és szerb felek egyetértési megállapodást írtak alá a 206 kilométer hosszú vasúti szakasz korszerűsítéséről.
A szövetségi kormány 21,1 milliárd eurós infrastruktúra-fejlesztési tervet jelentett be a 2024–2029-es időszakra. Néhány projektet viszont átütemeztek.
A 71-es vonalat átemeléssel kötnék be a látványosan megújítani tervezett Rákospalota-Újpest állomásba a nagyobb kapacitás érdekében, a fővárosi kerület azonban érthetetlen indokokkal környezetvédelmi pert indított, melyet első körben sikerrel meg is nyert.
A vegyipari óriás BASF és a legnagyobb belga intermodális terminál Combinant az Infrabel támogatásával akarja megkönnyíteni az Antwerpen–Bruges kikötőben található telephelyeik vasúti elérését.
Épül a második vágány az Alasankout Csinghével összekötő vasútvonalon.
Megújulhat a kelebiai vonal fővárosi része is, a pályasebesség viszont marad nyolcvan kilométer per óra.
Eredményes a tender, indulhat a munka – harminc kilométeren közel 130 milliárdért.
Az osztrák vasúttársaság 2025 végéig végig kétvágányúra bővíti és villamosítja is az úgynevezett Marchegger Ostbahn vonalat. A fejlesztéssel közel húsz perccel csökken majd a két főváros közötti menetidő.
Közbeszerzési eljárást hirdettek a prágai Václav Havel Repülőtér vasútállomásának tervező munkáira, az építkezés három éven belül kezdődhet meg.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló március 2-ától március 8-áig.
A beruházásra az épülő BMW-gyár jövőbeni kiszolgálása miatt van szükség.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 16-ától december 22-éig.
A fejlesztéshez a 2021–2027-es uniós költségvetési ciklus forrásait használná fel a vasúttársaság.