Indul az országos állomásmegújítási program, megjelentek a pályázati kiírások
A lényeg, hogy az állomások köztulajdonban maradjanak, de fejlesztésükbe külső forrást is bevonjanak, hogy több helyen, gyorsabban és nagyobb eredményt lehessen elérni.
A lényeg, hogy az állomások köztulajdonban maradjanak, de fejlesztésükbe külső forrást is bevonjanak, hogy több helyen, gyorsabban és nagyobb eredményt lehessen elérni.
A művelet miatt szombaton déltől 16 óráig szünetel a vonatközlekedés Budapest-Kelenföld és Ferencváros állomások között.
A felújított felületeken már a járatszámok és a célirányokat mutató táblák is megjelennek. Hamarosan az aluljáróban lévő információs táblák is megújulnak.
Decemberben több alkalommal indul útnak Budapestről a császárvárosba a Continental Classic Express, hogy a népszerű karácsonyi vásárokhoz kényelmes és exkluzív járatokkal is el lehessen jutni.
Megtépázta a vihar a perontetőt, a XIV-XV. vágány nem fogad és nem indít vonatokat.
A 2100 milliárd forint összértékű beruházási stop legfájóbbja kétségkívül az, hogy a Magyar Közlekedési Múzeum várva várta kiállítóhelyének is várni kell arra, hogy – mondjuk így – jobb idők jöjjenek.
Kormányhatározat született az önrészről, ezzel egymilliárd forintos európai uniós forrás érkezhet a műtárgy környezeti hatásvizsgálatára és az ahhoz kapcsolódó műszaki vizsgálatokra az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközből (CEF).
A Közti Zrt. és a Közlekedés Fővárosi Tervező Iroda Kft. konzorciumát választotta ki a BFK a kelenföldi vasútállomás őrmezei oldalán létesítendő új, integrált BKK- és Volánbusz-pályaudvar megálmodására.
A műemléki védettség alatt álló Kelenföld Indóházban vasúttörténeti kiállítóhelyként rendezi be legújabb tagintézményét a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 30-ától október 6-áig.
Szabad a csók az alagútban? Mármint szabad-e Kissnek mennie a Déli és Kelenföld között?
A nyár folyamán a pénztárak leköltöznek az új aluljáróba, az épületet kiürítik, ezáltal teljesen megszűnik az erősen leromlott állapotú felvételi épület utasforgalmi, vasúti funkciója.
Aki csinálni nem tudja, az tanítja. Aki pedig tanítani sem tudja, abból lesz a tornatanár (Woody Allen).