Budapesten hoz létre intermodális terminált a KTZ
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
Folyamatosan növekszik a lengyel vasúti árufuvarozó magánvállalat ukrajnai forgalma.
Ez a világraszóló újítás kivételesen nem kínai, hanem amerikai.
A luxemburgi CFL Multimodal heti négy vonatpárt indít 2025 első negyedévétől.
Az új Budapest–Zeebrugge, Wels–Lübeck–Kiel és Wels–Bécs–Budapest TransFer-fuvarok fontos magyarországi és európai áruelosztó központokat kötnek össze.
A szerbiai Kruševactól a budapesti BILK-en át Duisburgba és vissza is szállít már a logisztikai vállalat, közvetlenül összekötve a Nyugat-Balkánt Nyugat- és Közép-Európa gazdasági központjaival.
Az olasz közlekedési minisztérium elfogadta a Milánó és Bologna közé tervezett létesítmény tervét.
Az XPO Logistics Isztambullal, a Kombiverkehr pedig Madriddal köti majd össze a fontos belga kikötőt.
Azerbajdzsán nemzeti vasúttársasága, az ADY a kazah vasút KTZ által indított trendet követné, a cél az úgynevezett középső korridor teljes kapacitásának kihasználása.
Folytatja nemzetközivé válását az osztrák szállítmányozási vállalat: a Captrain Netherlands megszerzésével további potenciált hoz a vasúti árufuvarozásba.
A logisztikai vállalat szállítási volumene általánosságban 11,7 százalékkal, 975 ezer közúti szállítmányról 845 ezerre esett vissza. Pénzügyileg ez mínusz 6,2 millió eurós konszolidált eredményt jelent.
A romániai beruházások értéke 130 millió euró, a terminálokon nehéz rakományokat fognak kezelni.
Az egykori kiskundorozsmai átrakó területén működő PSP Terminál a helyi fejlesztéseket és a tranzitforgalmat szolgálja ki.
Váltani kellett, az élet ugyanis átírta az eredeti szkriptet – az Ázsia és Európa közötti konténerforgalom kezelése helyett ukrán gabonát és nyersétolajat rakodnak Fényeslitkén. Izmosodik az EWG Rail magánvasút-társaság forgalma is.
Az ukrán nemzeti vasút ezen felül országszerte helyre akar állítani multimodális konténerterminálokat és újakat is létre fog hozni.