Magyar–cseh győzelem az ostravai trolitenderen
A Ganz-Škoda Electric tizennyolc új trolibuszt gyárt a morvasziléziai bányavárosba.
A Ganz-Škoda Electric tizennyolc új trolibuszt gyárt a morvasziléziai bányavárosba.
Az egyiptomi állami vasutak Magyarországról akarnak beszerezni 1300 vasúti kocsit, a tárgyalások még zajlanak. Két éve még csak 700 kocsiról volt szó.
Zöldi kolléga a szerkesztőségi levelezőlistán számolt be arról, a kőbánya-kispesti állomáson járva egy meglehetősen tarka Ganz-motorvonatot kapott lencsevégre.
A kontinentális Európa első földalatti vasúti pályáját 1896. május másodikán adták át a forgalomnak.
A kilencvenes években valakik akartak valamit. Ebből az akarásból lett három motorvonat. És ezt az akarást tíz éve ünnepelte az Indóház is. Évfordulós emlékírás az újabb kerek évfordulón.
Ilyesmire Magyarországon tényleg csak lelkes „őrültek” képesek.
Fantasztikus könyvillat van szerkesztőségünkben! Szagoljanak bele! Monitoron át is érződik!
Tudott ám a magyar gépgyártás is „óriás dízelmozdonyt” gyártani. Az már megítélés kérdése, milyenre sikerült valójában. Rövid, kivonatos összefoglaló az M63-as mozdonysorozatról. Eddig még nem publikált fotókkal!