Kalauz nélkül, egyre több elővárosi vonaton
A MÁV-Start ősszel jó néhány elővárosi járatra kiterjeszti az esztergomi vonal S76-os viszonylatán áprilisban tesztjelleggel bevezetett, jegyvizsgáló nélküli szolgáltatást.
A MÁV-Start ősszel jó néhány elővárosi járatra kiterjeszti az esztergomi vonal S76-os viszonylatán áprilisban tesztjelleggel bevezetett, jegyvizsgáló nélküli szolgáltatást.
A New Jersey-i közlekedési társaság harminchat kocsinyi Multilevel III-as villamos szerelvénnyel bővítheti kapacitását.
A napokban aláírt keretszerződéssel jelentős flottafejlesztést hajt végre a lengyel regionális vasúttársaság.
A Pilisvörösvár és Rákos között közlekedő szerelvények pilot jelleggel jegyvizsgáló nélkül közlekednek április 7-étől.
A nagyváros környéki elővárosi vasúti közlekedésért felelős Metra első körben nyolc akkumulátoros-villamos üzemű, kétrészes motorvonatot rendelt.
A portugál nemzeti vasút száztizenhét villamos motorvonatot vásárol az Alstomtól.
A Siemens motorvonatplatformjának standardizált, egyáramnemű verziója a lehető legjobban lerövidíti a beszerzési folyamatot a megrendelőknek.
Összesen akár ötszáznegyven motorvonatot vásárolhatnak a Siemenstől egy több mint ötmilliárd euró értékű keretszerződés értelmében.
A Digital Node Stuttgart tesztprojekt keretében a német szövetségi tartomány huszonnyolc korszerű, regionális kivitelű villamos motorvonatot vásárol.
A megrendelő olaszok szerint nemcsak a nagyvasúton alternatíva a hidrogénhajtás: Szardínia és Calabria régiók is a környezetbarát meghajtásra szavaztak.
Még az idén forgalomba állnak a Stadler kétszintes szerelvényei a nyugat-szlovákiai vonalakon.
A Łódźi vajdaság négy háromrészes, Regio160 típusú villamos motorvonatot rendelt a hazai gyártótól.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.
A norvég állami vasútijármű-üzemeltető huszonöt Coradia Nordic villamos szerelvényre nyújtotta be igényét.
A spanyol nemzeti vasúttársaság negyvenkilenc emeletes villamos motorvonatot rendelt meg az Alstomtól.