Két nap alatt 62 autóst büntettek meg a buszsáv használata miatt Budapesten
Kétnapos célzott ellenőrzésen szabták ki helyszíni a bírságokat.
Kétnapos célzott ellenőrzésen szabták ki helyszíni a bírságokat.
Május 22-én átadták a felújított M3-as metró összes állomását. Mivel a metrópótlás is véget ért, már nincs szükség a buszsávokra a Váci út–Üllői út tengelyen. Mindez lehetőséget teremt a többi között arra, hogy biztonságosabbá váljon a biciklizés Budapest észak–déli tengelyén, ezzel együtt pedig csökkenjen a belváros környezeti terhelése.
Szeptember 1-jétől az 51-es főútnak a Némedi úttól délre eső szakaszán használhatják majd a sávot a buszok.
Hétfőn és kedden folytatódott a Budapesti Közlekedési Központ és a Budapesti Rendőr-főkapitányság közös akciója, amelyben a buszsávok használatát ellenőrzik.
Forgalomkorlátozások várhatók, nehezebb lesz autózni.
Új buszsávot hoznak létre Budakeszi és a Zsámbéki-medence Budapestre tartó buszjáratainak, amiket jelenleg is többen vesznek igénybe, mint az egyéni közlekedést.
Vitézy Dávid szerint Budakeszi és a Zsámbéki-medence településeinek közlekedési problémáira jelenleg az autóbuszok jelentik az egyetlen, reális megoldást.
A Budapest Fejlesztési Központ megkezdi a Zsámbéki-medencéből és Budakesziről a fővárosba vezető elővárosi buszsávok kialakítását.
Egészen szeptemberig így lesz, a körúton buszsávot alakítanak ki.
Az osztrák gyakorlat igazolta, hogy az autóbuszvezetők és a kerékpárosok közötti feszültséget oldhatja a kombinált sáv. Ám nem mindegy, hogy milyen széles az út, a csomópontok, megállóhelyek elhelyezkedése, lejtésviszonyok, a kerékpárforgalmi hálózat folytonossága is számít.
Zöld rendszám, parkolási és útdíjkedvezmények, sőt, a buszsávon is lehetne szabályosan „csapatni”! Hibridet mindenkinek!