Tükröm, tükröm!
Micsoda ötlet! A koreai fapados Jin Air tükröket szereltetett a fedélzeti poggyásztartókba. Nem kell már az ülésen tipródni, hogy kiderüljön, van-e még hely a csomagunknak.
Micsoda ötlet! A koreai fapados Jin Air tükröket szereltetett a fedélzeti poggyásztartókba. Nem kell már az ülésen tipródni, hogy kiderüljön, van-e még hely a csomagunknak.
Egyetlen típusra épülő koncepció, a 787-eseket már leadta a társaság. A lényeg: legyen minimális a lízingelt gépek aránya a saját tulajdonhoz képest.
A China Eastern balesetéről amerikai szakértők feltételezik, hogy az egyik pilóta vagy egy a fülkébe behatoló valaki okozta a márciusi katasztrófát, a függőleges zuhanást.
Előzetes jelentés még nincs, de gyanítható, hogy ha a gépeket átvizsgálás után forgalomba állítják, a légitársaság bízik a típusban.
A modern repülésben a legritkább, hogy utazómagasságon történjen baleset egy nagygéppel.
A sivatagi tárolóreptereken keresik az alkalmas gépeket, megszületik az első európai átépítő központ, egyre inkább kellenek a keskenytörzsűek.
Próbálkoztak-e a pilóták azzal, hogy újra elemeljék a gépet? Az irányító gyors reakciója, de az ő vallomásából sem derült ki, miért váltott a személyzet pályairányt.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló január 6-ától 12-éig.