Akiem-Astride-ot tesztel a MÁV-Start
A 490-es sorozatú villanygépek lehetnek a vasúttársaság újabb bérelt mozdonyai.
A 490-es sorozatú villanygépek lehetnek a vasúttársaság újabb bérelt mozdonyai.
Március utolsó hetében dolgoztak utoljára Szergejek Dombóvár környékén a Rail Cargo Hungaria tolatós tehervonatai élén. Napról-napra lekövettük az eseményeket.
A lízingcég huszonhárom 186-os sorozatú villamos mozdonya korszerűsödik 2024 során.
Újabb három példány állt forgalomba a napokban. A fordák is megváltoztak: a csapat fele az 1-es vonalon közlekedő szombathelyi IC-ken forog.
A mozdonyok elsősorban a 120-as vonal intercityjein, valamint egyes Hernád, Zemplén és Tokaj IC-ken dolgoznak.
Az Akiem harminc Dragon 2-es villamosmozdonyt szerez be a Newagtól, ezzel a legnagyobb megrendelését könyvelheti el a lengyel gyártó.
A 182 570-es gép az IC564-es számú Tokaj IC-vel vette fel a szolgálatot hétfőn.
Év végéig mind a tizenöt bérelt mozdony munkába áll a tervek szerint.
A 6182 565-ös mozdony a 7:25-ös Tokaj Körícével indult el a Keletiből a Nyugatiba, délután-este még Záhonyba megy majd el.
A korszerű villamosmozdonyok október második felétől állnak szolgálatba a belföldi intercity-ken és a Bécsbe közlekedő eurocity-k élén.
A Vasúttörténeti Parkban öltik fel a gépek a startos külsőt.
Információnk szerint a vasúttársaság szeptembertől Eurosprintereket bérel az Akiemtől, a tárgyalások jelenleg a kezdeti szakasznál tartanak.
A megrendelésnek köszönhetően a lízingcégnél már száz Vectron érhető el.
A mozdonyokat bérbeadó vállalat akár száz Traxx MS3-as villanygépet szerezhet be az Alstomtól, az üzlet értéke ötszázmillió euró.