Rekord utasszám a Magas-Tátrában
A Tátrai Villamos Vasúton és a Fogaskerekű Vasúton a nyári főszezon két hónapjában összesen 1,11 millió utast szállított a ZSSK.
A Tátrai Villamos Vasúton és a Fogaskerekű Vasúton a nyári főszezon két hónapjában összesen 1,11 millió utast szállított a ZSSK.
Tizenötből kettő már elkészült, tátrai hegycsúcsokról kapják nevüket a ráncfelvarrott Bárónők.
A kétezres évek elején beszerzett 425-ös sorozatú Stadler villamos motorvonatok mindegyikét felújítják.
Csatasorba állt az új többcélú munkagép is, hókotróval az elején.
Egyelőre csak két szerelvény, és csak a Tátrai Villamos Vasúton szállít utasokat a hibrid üzemű fogasvillamos.
Az idei évben már biztos, hogy nem utazhatunk a fogasvillamosokkal Szlovákiában.
A Stadler műhelyében már épül a Magas-Tátrába szánt új fogaskerekű szerelvény.
A következő három vasárnapon újra utazhatunk a retró tátrai villamossal, a legendás „elektricskával”.
A Vasúti Veteránklub sikeresen felújított egy legendás Tatra 89.0 típusú villamost, ami hosszú évekig szolgálta a Tátrai Villamos Vasutat.
A Csermely-völgyi kisvasút fogadóépülete teljesen újjá épült, ugyanakkor megmaradtak a XIX. századi stílusjegyek is.
A méteres nyomtávú svájci vasúton 2014 ősze a beruházás határideje.