Bővült a diszkont légitársaságok utasforgalma
A legnagyobb előrelépést ismét a legnagyobb diszkont légicég, a Ryanair mutatta fel, utasforgalma 28 százalékkal, a 2015. februári 5,8 millióról 7,4 millióra nőtt. A Ryanair februárban átlagosan 93 százalékos töltöttséggel üzemelt, így a kihasználtság 4 százalékponttal nőtt az egy évvel ezelőtti szinthez képest.
Az angol easyJet az év második hónapjában 4,9 millió utast szállított, 9,8 százalékkal többet, mint 2015 februárjában, amikor 4,4 millióan választották valamelyik járatát. Az easyJet gépeinek kihasználtsága 90,5 százalék volt februárban, 0,4 százalékponttal alacsonyabb, mint egy évvel korábban. Az easyJet 12 havi gördülő utasforgalma 70,5 millió volt, 7,5 százalékkal több az előző évihez viszonyítva.
Kétszámjegyű növekedést produkált a magyar hátterű Wizz Air is, februárban 1,4 millióan repültek vele, 21 százalékkal többen, mint tavaly ilyenkor. A gépek átlagos kihasználtsága 83,7 százalékról 86,4 százalékra javult.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!