BKV-adósság: döntés szeptemberben
Tarlós István az egyeztetés után biztatónak nevezte az álláspontok közeledését, véleménye szerint a kormány és Budapest önkormányzata szinte azonosan ítéli meg a helyzetet. A behajtási díj pótlására több, eddig meg nem nevezett ötlet is született, a főpolgármester az iparűzési adó áthangolását tartaná a legjobb megoldásnak.
A BKV hosszú távú finanszírozásáról szóló megállapodást még áprilisban kötötte meg a kormány és a főváros, azonban időközben az Országgyűlés leszavazta a behajtási díjat lehetővé tevő törvényjavaslatot. Az úgynevezett dugódíj bevezetéséről a kormány és a főváros megállapodásának mindössze egyetlen pontja rendelkezik, amelyben az előző városvezetés vállalta ennek bevezetését a 4-es metró építésének uniós támogatása érdekében.
A BKV finanszírozásán kívül a fővárosi nagyberuházásokról is szó volt a mintegy ötórás egyeztető tárgyaláson.