Baleset Mórágynál, a vezér belehalt sérüléseibe

iho/biztos út   ·   2014.11.12. 08:36
moragybal_0

Egy kukoricát szállító tehergépkocsival ütközött kedden 14 óra 38 perckor a Bajáról Máza-Szászvárig közlekedő személyvonat a Mórágy és Bátaapáti között lévő vasúti átjáróban. A Mávinform tájékoztatása szerint a pótkocsis teherautó a fénysorompó tilos jelzése ellenére hajtott a sínekre, az ütközés következtében a motorvonat egy tengellyel kisiklott – adta hírül a teol.hu.

A balesetben a 253-as Bz a teherautó hátsó részével ütközött, így az autó sofőrje nem sérült meg. A vonat eleje viszont összeroncsolódott, a fülkébe beszorult mozdonyvezetőt a tűzoltók vágták ki – tájékoztatta a honlapot Boros Brigitta, a Tolna Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivőjétől. A mozdony vezetőjét a mentőszolgálat munkatársai kórházba vitték. A vonaton öten utaztak, az utasok közül senki nem sérült meg.

Vajon miért nem állt meg a teherautó? A képre kattintva galéria nyílik (fotó: teol.hu/Mártonfai Dénes)

A rendőrök a helyszínelés és műszaki mentés idejére az 5603. számú utat Mőcsény és Mórágy között teljes szélességében lezárták, a forgalmat Mőcsénynél, illetve Mórágynál elterelték. A Mávinform közölte, hogy a helyreállítás ideje alatt várhatóan vonatpótló autóbuszok vitték az utasokat, a Baja–Bátaszék–Máza-Szászvár vonalon. A forgalom, ma, szerda hajnalban állt helyre.

Információink szerint a mozdonyvezetőn már nem tudtak segíteni az orvosok, kedd este belehalt a sérüléseibe.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!