A vegyes vontatás szépségei

iho   ·   2014.10.19. 08:45
00kicsi

Becsky András újabb csemegéjét szolgáljuk fel olvasóinknak. 1996 áprilisában járunk, nem sokkal a BKV teherszállításának megszűnése előtt. A Margit körúti Ganz Villamossági Művekbe vasúton, a Déli pályaudvar–Alkotás utca–Moszkva tér–Margit körút útvonalon hozták-vitték a transzformátorokat, a „könnyebb” fuvarokat a BKV „Muki” tehermozdonyai, a nehezebbeket nagyvasúti dízelek segítségével. Azóta nemcsak hogy a teherszállítás, de a gyár sincs meg: néhány épület Millenárisként várja a szórakozni vágyó közönséget, a körúti fronton terpeszkedő üvegpalotát (volt Kohó- és Gépipari Minisztérium) 2014 nyarán bontották le.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.