A vácrátóti vonal értelmezhetetlen, de máshol sem egyszerű
Hajnal óta ül (újra) átok a MÁV-on: a Budapest–Veresegyház–Vác vasútvonalon, 5 óra 10 perckor Vácrátót állomáson a biztosítóberendezés, 6 óra 15 perckor Vácrátót–Őrbottyán között Váchartyán megállóhelyen meghibásodott a Budapestre közlekedő személyvonat vezérlése. A vonatot egy másik szerelvénnyel betolják Őrbottyán állomásra. Az utasokat a következő személyvonat tudja elszállítani. Az erre közlekedő vonatok utasai 50–60 perc késésre számítsanak a reggeli és a délelőtti órákban.
A Budapest–Kunszentmiklós-Tass–Kelebia vasútvonalon, 6 óra 5 perckor Dömsöd és Kunszentmiklós-Tass állomások között elromlott a biztosítóberendezés. A vonatok a biztonsági előírások betartásával csökkentett sebességgel közlekedhetnek. Az erre közlekedő vonatok utasai 10–20 perc késésre számítsanak a helyreállításig.
A Budapest–Cegléd–Szeged vasútvonalon, Kiskunfélegyháza és Petőfiszállás között elromlott a biztosítóberendezés. A vonatok csökkentett sebességgel, a biztonsági előírások betartásával közlekedhetnek. Emiatt ezen a vonalon közlekedő vonatok utasai 25–30 perc késsel számoljanak.
A Debrecen–Mátészalka vasútvonalon Nyírbátor és Hodász között erősáramú távvezeték szakadt a vasúti pályatestre. Jelenleg áll a vonatforgalom. A MÁV-START megrendelte a buszokat az utasok elszállítására. Az utasokat Nyírbátor és Hodász között vonatpótló autóbuszok szállítják. Az átszállások és a hosszabb menetidő miatt az erre közlekedő vonatok utasai 20–25 perc késésre számítsanak.
A menetrend szerinti közlekedés a szerelvényfordulók és a feltorlódott vonatok miatt a kora déli órákra állhat helyre mindenhol. (Talán.)
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!