A négytengelyes hatvani Szergej

Vörös Attila   ·   2014.12.21. 18:45
400

De most legalább nem kínozták meg, mint szerdán, Somoskőújfalun. Egy üres répavonatot kellett Vámosgyörkről Jászapátiba továbbítania – a 86-os (Vámosgyörk–Újszász–Szolnok) vonal sík, a vonat meg nem túl nehéz, a Csörgő simán elviszi még a jó kétezer tonnás rakott fordát is. Papíron azért Szergejt kér a Cargo, hiszen erre a feladatra pont az M62-eseket találták ki.

Jászdózsához közelít a Csörgő a vasárnapi viharos reggelen<br>Közelebb is jött, a galériában találnak róla még képeket!<br>(fotók: Vörös Attila)

Az más kérdés, hogy régebben a 418-as mozdonyokat személyvonatok élén láthattuk, talán pazarlásnak tűnhet az egyetlen, fűteni is képes dízelsorozatot tehervonatoztatni. A vonatot persze el kellett vinni, a hatvani Szergejek meg úgy tűnik, nincsenek mostanában a helyzet magaslatán. A 108-ast épp az EMIG-en sem látni, a 127-es pedig információink szerint négymotoros lett, miután egy napig Ferencvárosban dolgozott. A 185-ös Csörgő most az örök beugró, neki egyébként nem új élmény a tehervonatozás, pont egy éve még a 4-es vonalon hordta a szenet és a Suzukikat.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.