A jó munkához még több idő kell
Eredetileg augusztus 25-ére kellett volna végezni a Sárbogárd–Bátaszék vonal utolsó részének, a Decs–Bátaszék szakasz felújításával. A határidőt szeptemberre tolták, majd még egy nap hosszabbítás után szeptember 5-én megindulhatott a forgalom.
Noha a vonatok azóta járnak, a vonatmentes időre októberig vágányzárat igényeltek a munkálatok befejezéséhez. Az október eleji határidőt máris meghosszabbították október tizedikéig... A délelőtti háromórás lyukban Szergejjel anyagolnak, FKG, TVG, KIAG, és sínen járó kotró dolgozik. A forgalom fenntartása mellett persze nem túl hatékony a munka, ami zúzott köves vonatot egyik nap megraknak Sárpilisen, be kell húzniuk az ablakos vonatok elől Bátaszékre, és csak másnap tudják elszórni a vonalon.
A vágányzárak ellehetetlenítik a teherforgalmat a vonalon, az a kevés szerelvény is kerülőre kényszerül, ami véletlenül a vonalra vetődne. Legalább egy floydos RTS-es, Pétfürdő–Baja viszonylatú tartályvonatról tudjuk, hogy az elhúzódó vágányzár miatt a Dombóvár–Bátaszék vonalon került.
* * *
Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!