Utolsóból első

Kemsei Zoltán   ·   2011.11.11. 19:45
00

A volt Köztemetői Gőzmozdonyú vasút útvonala akár ideális összeköttetés is lehetne a belső kerületek és Kőbánya között: a Salgótarjáni és a Kolozsvári utcákban gyakorlatilag zavarmentesen futhat a villamos. Egyetlen akadálya volt csak a fejlesztésnek: a gyalázatos állapotú, elhasznált pálya nem tette lehetővé nemhogy a száguldozást, de még az előírt ötvenes tempó tartását sem. Az első karbantartási munka a vonalon az őrházi ív rendbetétele volt 2009-ben. A „két szűk esztendő” után 2011-ben először a Kolozsvári, majd a Salgótarjáni utcában folytatódott a munka, a 37-es önálló szakasza így a Fiumei úttól az Élessarokig teljesen megújult.

November 2-án többek közt az új visszafogóváltó beépítésén dolgoztak<br>(a szerző felvételei)<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.