Újrafeldolgozásra vár

iho/vasút   ·   2011.08.02. 08:00
00-uj

Majdnem egy hónappal a baleset után, novemberben szállították el a rommá tört V43 1054-es gépet a pálya mellól, addig szomorú mementója volt a két halálesettel járó balesetnek. A novemberben kiemelt és óvatosan sínre helyezett mozdonyt hosszú segélymenet végén vontatták el aznap, azóta Ferencvárosban lapul. A bányamozdonyok szomorú sorsa vár a 1054-esre: kiszerelnek belőle minden használhatót, és utána ócskavas – gondolom, mindenki látja, hogy csak igen magas költségek árán lenne javítható.

A sérült oldal

A másik vezérállás teljesen sértetlen – a kitört szélvédőktől eltekintve

A sérült vezérállást takaró ponyva kissé viseltes <br>(fotó: Pacsika Péter)

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.