Egy majdani S-bahn rendszer jegyében
A híd a teherszállítás csökkenésével (és az állomási darabáru-feladás megszűntével) majdhogynem funkcióját vesztette: az esztergomi vonalról a Körvasút, Rákos, Ferencváros felé elenyésző forgalom volt az utóbbi jópár évben. Aztán megjelent az elővárosi vasúti forgalom új koncepciója, amelyben a 2-es és a 150-es vonalakat összekötő szerelvényekről is szó esett. A felújítások, az infrastruktúra alkalmassá tételének első mozzanata a 70-es vonal fölött átívelő híd vágányfelújítása volt.
A Pilisvörösvár–Kunszentmiklós-Tass viszonylatban közlekedő tervezett járatok budapesti szakaszának Rákospalota, M3-as felüljáró és Angyalföld, Szent László út–Berlini utca átjáró közötti szakasz vágányának cseréjét 2015 szeptember eleje és december eleje között végezték.
A szakasz egy részén új betonaljakra rögzítették a sínszálakat, másik részén látszólag használt, máshonnan kimentett, szerelt vágánymezőket használtak fel.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!