Ami már biztosan nem fog metrót pótolni
A pikantériája az ügynek az, hogy elterjedt: a forgalomból ideiglenesen kivont buszokat újra üzembe helyezik, amint a 3-as metró felújítása elkezdődik, a hatkocsis szerelvények pótlásához mindenre szükség van, ami csak gurulni képes (igaz, a két Ikarus 405-ösnek kevés esélye van metrópótlásra). Azt még mindig nem tudjuk ugyan, hogy ki is nyerte a tendert, és mikor is szállítják le az új járműveket, mindenesetre tíz kiszolgált veteránt piacra dob a BKV.
Lássuk a listát:
– BPI-191, Ikarus 280, Dél-Pest;
– BPI-361, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPI-417, Ikarus 405, Kelenföld;
– BPI-506, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPI-510, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPI-516, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPO-727, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPO-766, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPO-798, Ikarus 405, kelenföld;
– BPO-314, Ikarus 260, Óbuda.
A buszok műszaki állapotáról, forgalmi vizsgájuk érvényességéről, áráról a BKV honlapján tájékozódhatunk.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!