Ryanair: rövid távon a legkevésbé kedvelt
A Ryanair a legkevésbé kedvelt légitársaság a rövid hatótávolságú járatok utasai szemében – állítja a Daily Mail online-kiadása. A felmérést a Which? című fogyasztói magazin végezte a Nagy-Brtinanniába hazautazók körében, és a megkérdezettek válaszai alapján az ír fapados csak 34 százalékos elégedettségi szintet ért el.
A felmérés szerint az utasok leginkább a Swiss, a Turkish és a Lufthansa szolgáltatásával elégedettek, az elért eredmények: 82, 78 és 75 százalék. a British Airways az Aer Lingus és a KLM után csak az ötödik 67 százalékkal, a Ryan előtti két legrosszabb ereedményt elérő társaság a Thomson Airways 45 és a Thomas Cook 36 százalékkal.
A Which? szerint a Ryanair iránti alacsony elégedettség legfőbb oka a poggyászdíj, a beszállítás, az ülésrend és a fedélzeti étel és ital, ami természetesen a low-cost modellnek megfelelően csak pénzért kapható.
A Swiss utasai a társaság alkalmazottainak udvariasságát, a kitűnő fedélzeti ellátást emelte ki, de az étel-ital dolgában a Turkish még a svájci versenytársat is megelőzte.