Folytatódik a Csopa Traffic

iho/repülés   ·   2019.09.23. 13:20
csopa_trafik1910_0

Reptér – kritizálhatják, bírálhatják, de akkor is, ez a „mi repterünk”, Ferihegy, hivatalosan Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér. Aki utasként a procedúrák végeztével végre beül a gépbe, talán nem is tudja, milyen bonyolult eljárások révén indulhat a járata, mi szabja meg, hogy „csápra” kerüljön, vagy valahol a nagy beton közepén álldogáljon. Hogyan dől el, melyik pályára gurul majd ki felszálláshoz a gépe, és közben merre fordulgasson a földön, mi kell ahhoz, és milyen különleges reptéri berendezések segítenek abban, hogy kimozduljon az állóhelyéről. Kik azok a férfiak és nők, akik közreműködnek a forgalom bonyolításában, miről dönthet a gép személyzete és az irányítás, honnan kapják az utasításokat a pilóták? Vagyis, hogyan alakul ebben a bonyolult tevékenységben a légitársaságok, a földi kiszolgáló cégek, a légiforgalmi irányítás és reptér üzemeltetője között az összjáték? Mi határozza meg, a leszállások és felszállások irányát, hogyan alakul a valóságos zajszint, mi a lényege az ez ügyben hozott friss intézkedéseknek, hogyan csökkenti az utaskiszolgálás zsúfoltságát egy következő terminál? Hogyan lehet életben tartani a forgalmat rossz körülmények között, viharban, ködben, hóban? Ferihegy belvilágáról sokan sokféleképpen beszélnek anélkül, hogy valóságos információik lennének Ferihegy működéséről.

Legyen Ön valóban jól értesült, találkozzon a reptérkezelő Budapest Airport egyik vezetőjével, Ormándi Zoltán repülőtérforgalmi vezetővel.

Tehát október 2., Csodák Palotája, 1036, Budapest, Bécsi út 38–44. Kezdés: 17 órakor.

További részletek: www.csopa.hu.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Repülés Légiközlekedés

BUD: megkezdődött a hármas terminál építésének előkészítése

iho/repülés   ·   2024.12.23. 08:30

Októberben a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalmi növekedése volt a legerősebb Európában, az év végére az utasszám meghaladja a 17 millió főt. A repülőtér-üzemeltető a jövőben is robosztus emelkedésre számít ezen a téren, ezért a tulajdonosok és a vállalat vezetősége megkezdte a harmadik terminál építésének előkészítését.