Európai átlag feletti reptéri kiszolgálás Budapesten

iho   ·   2014.04.24. 18:30
cim1

A Budapest Airport minden idők legjobb színvonalát érte el az utaskiszolgálás minősége terén a negyedéves ASQ (airport service quality – repülőtéri szolgáltatás-minőségi felmérés) eredményei alapján, iírja közleményében a reptérkezelő. A közelmúltban 2013 legjobb kelet-európai repülőterének járó Skytrax díj győztese az utasok visszajelzései alapján összeállított szolgáltatási szint felmérés minden egyes területén javítani tudott korábbi eredményein.

A Liszt Ferenc Repülőtér magasan az európai átlag fölötti, 4,04 pontos összesített eredményt ért el az ACI (Airports Council International - Repülőterek Nemzetközi Tanácsa) által szponzorált ASQ utas-elégedettségi felmérésen, miközben az európai repülőterek átlaga ugyanebben az időszakban 3,85 volt. Az ASQ felmérés keretében az utasok egytől öt pontig terjedő skálán értékelik a repülőtér szolgáltatásait 33 különböző területen (ide a parkolástól kezdve a mosdók tisztaságán át az éttermek árszabásáig minden beletartozik). A 4,00 feletti eredmények már kiválónak számítanak. A Budapest Airport 4,04-es átlagpontszámot kapott az anonim módon, Európa-szerte azonos módszertan alapján, a repülőtér-üzemeltetőktől függetlenül elvégzett felmérésen.

A budapesti repülőteret használó utasok a legfrissebb visszajelzések alapján különösen magasra értékelték a biztonsági személyzet alaposságát és udvariasságát (két sokszor egymással ellentétben álló mutató), illetve a biztonsági ellenőrzőponttól a beszállítókapukig megteendő rövid távolságot. Az utazók a repülőtér általános atmoszférájáról és tisztaságáról szintén elismerően nyilatkoztak.

Összességében 2014 első negyedévében a Budapest Airport a szolgáltatási színvonal terén bekerült az európai repülőterek élmezőnyébe, ami a repülőtér-üzemeltető egyik kiemelt, hosszú távú célkitűzése volt. A Budapest Airport munkavállalói és üzleti partnerei minden szinten évek óta keményen dolgoznak annak érdekében, hogy a magyar főváros légi kikötőjét a szolgáltatási színvonal és a növekedés terén is a régió legjobb repülőterévé tegyék.

„Az elmúlt évek során óriási erőfeszítéseket tettünk a minőség folyamatos fejlesztése érdekében, hogy a 100 milliárdos beruházások révén megszépült budapesti repülőteret a legkiválóbb szolgáltatásokkal töltsük meg. Célunk, hogy a Budapestre érkező, vagy innen induló üzleti utasok és turisták egyaránt otthon érezzék magukat a terminálon” – mondta az iho/repülésnek eljuttatott közleményben Jost Lammers.

A Budapest Airport vezérigazgatója hozzátette: „A most kapott eredmények azt mutatják, hogy jó úton járunk, és hogy a repülőtéri dolgozók és itteni partnereink, a szolgáltatók erőfeszítéseit az utasok is nagyra értékelik. Ez az elismerés további ösztönzést ad nekünk, hogy tovább haladjunk ebben az irányban, mert a régióban a legmagasabb szolgáltatási színvonalat kívánjuk nyújtani utasainknak.”

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Repülés Légiközlekedés

BUD: megkezdődött a hármas terminál építésének előkészítése

iho/repülés   ·   2024.12.23. 08:30

Októberben a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalmi növekedése volt a legerősebb Európában, az év végére az utasszám meghaladja a 17 millió főt. A repülőtér-üzemeltető a jövőben is robosztus emelkedésre számít ezen a téren, ezért a tulajdonosok és a vállalat vezetősége megkezdte a harmadik terminál építésének előkészítését.