Szakmai és civil szervezetekkel egyeztetett a Kisföldalatti jövőjéről a BKK
A Mobilitási Témacsoport idei első ülésének napirendjén az M1-es metróvonal tervezés előtt álló fejlesztése szerepelt, köztük az akadálymentesítés és a hosszabbítás is.
A Mobilitási Témacsoport idei első ülésének napirendjén az M1-es metróvonal tervezés előtt álló fejlesztése szerepelt, köztük az akadálymentesítés és a hosszabbítás is.
Január 30-án, csütörtökön elkezdődik az idei munka, ez lesz a téma az első egyeztetés napirendjén.
A december 14-ei kiemelt akciót a résztvevők az ünnepváró időszakban megnövekedett turista- és utasforgalom, valamint a belvárosi karácsonyi vásárra látogatók biztonsága érdekében is kezdeményezték.
Elkezdődhet a kisföldalatti meghosszabbításának, az Újbuda és Újpest közötti villamosvonalak összekötésének, a dél-pesti villamosgyűrű bővítésének és a 42-es villamos fejlesztésének előkészítése. A BKK a 2021–2027 közötti EU-s költségvetési ciklus keretében szerdán benyújtotta az első, 10 milliárd forint összegű támogatási kérelmét.
A november 15-ével kezdődő tesztidőszak alatt a jegyvásárlás és -érvényesítés egyetlen mozdulattal történik, ehhez csupán egy bankkártya vagy egy okoseszköz szükséges.
A tényleges kivitelezés 2024 után indulhat, amely keretében korszerűsíthetik és meghosszabbíthatják Európa első földalatti vasútvonalát.
A Magyar Nemzeti Bank a Millenniumi Földalatti Vasút megnyitásának 125. évfordulója alkalmából 2000 Ft névértékű színesfém emlékérmét bocsát ki május 3-án.
A közlekedési társaság szerint előbbi járművek beszerzése 25, utóbbiaké körülbelül 12 milliárd forintba kerülhet.
Már az M1-es metrón is Szalóczy Pál hangja szólal meg, sőt, angol nyelvű bemondást is telepítettek.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló május 11-étől május 17-éig.
Kína miniszterelnöke és delegációja Budapestre látogat, azaz, útlezárások, terelések, már mától, egészen szerdáig a fővárosban.