Éles tesztüzemben a MÁV+-applikáció
Óriási az érdeklődés: két óra alatt betelt az ezerötszáz tesztelői hely. Az alkalmazás áprilistól válik elérhetővé a nagyközönség előtt.
Óriási az érdeklődés: két óra alatt betelt az ezerötszáz tesztelői hely. Az alkalmazás áprilistól válik elérhetővé a nagyközönség előtt.
A Budapest csomópontjaiban és népszerű megállóiban éjjel-nappal elérhető készülékek a fővárosiak egyik legfontosabb vásárlási felületének bizonyulnak.
Tavaly az autóbusz-állomásokon kilencvenhárom, a HÉV-állomásokon tizenegy, a vasútállomásokon hat közös jegykiadó automata telepítése kezdődött meg a vállalatcsoportnál.
Jelenleg még csak több vonatjegyet váltva lehet átutazni a kontinensen, ez hamarosan leegyszerűsödhet.
Az olasz nemzeti vasút utasai már a jegyvásárláskor megtudhatják vasúti utazásuk karbonkibocsátását, adott esetben az egyéni autózás és a repülés kibocsátásával is összehasonlítva.
A Volánbusz hálózatán 93, a HÉV-nél tizenegy, a MÁV-Startnál pedig hat új eszközt állít üzembe a MÁV–Volán-csoport.
Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egy időben kötelező jegyelővételi zónát vezetett be a MÁV-Start.
A legmagasabb egyösszegű befizetés elérte a 148 ezer forintot. Januártól júliusig közel nyolcvanmillió forint folyt be a vasúttársaság kasszájába.
Az alábbiakban részletesen leírjuk!
Az emelt szintű szolgáltatást nyújtó Volánbusz-járatokon augusztus 5-ével megszűnik a távolsági kiegészítő jegy, ezzel egyidejűleg új, fakultatív helyfoglalási rendszert vezetnek be.
Néhány említésre különösen érdemes ország, szolgáltatás, menetrendek és az utazások megtervezése.
Fordulatot hozott az előző év a jegyvásárlási szokásokban is, ugyanis az online jegyváltás beérte a pénztári értékesítést, a jegy- és bérlettermékek harmincnyolc százalékát vették már az Elvirával vagy a MÁV app segítségével.
A hamburgi regionális bíróság elismerte, hogy a Deutsche Bahn házon belüli online vasúti jegyértékesítési felülete olyan szűrűbeállításokat alkalmazott, ami félrevezető keresési eredményekhez vezetett.
A vasúti személyszállítás nyolc év kényszerszünet után kedd hajnalban indult újra, napi öt vonatpárral, megkönnyítve a reggeli munkába és iskolába járást Szerbia és Magyarország között, valamint a délutáni és esti hazatérést.
Az augusztus 28-ával életbe lépő utószezoni menetrend a főszezon utáni négy hétben, szeptember 24-éig több országrészből garantálja a sűrűbb közlekedést, átszállás nélküli eljutást a Balatonhoz.