ganz-mávag

Vasút Nagyvasút Kisvasút Városi vasút Vasútmodell

Az előcsalogatott Mk49-es a friss Indóházban

T. H. F.   ·   2024.06.02. 08:00

Megjelent a június–júliusi Indóház, benne a Jugoszláviának szállított Mađarica Bobókkal, a korai biztber kosárjelzőkkel, Jeszenszky Géza interjúval, az 1-es számú, hegyeshalmi vasútvonal mindennapos feszültségeivel, a BuBe szerbiai szakaszának a küszöbön álló befejezésével, és persze a győri Wilhelm Pieck Magyar Vagon- és Gépgyár a Hűvösvölgyben régóta vajúdó, de egy menet erejéig magát megmutató Mk49-esével.

Vasút Nagyvasút Kisvasút Városi vasút Vasútmodell

Indóház, XX/2. 2024. április–május, a kötöttpályás olvasnivaló

iho.hu   ·   2024.04.03. 14:14

Dióhéj: szomorú Szergej-sors, avagy hol Dombóvár állott, most kőhalom; a MÁV V46 sorozatú villamos mozdonyai, a Szöcskék; a világ legnagyobb számban megépített és forgalomba helyezett motorvonata, a Ganz-MÁVAG D1; Délkelet-ázsiai fejlődési pályák szigeti rónákon és esőerdőkben, őszinte kritika az A.C.M.E M63-asáról.

Vasút Blog

Ami az Indóházból kimaradt 2.

Joó Ferenc   ·   2012.04.11. 17:00
Valaki egyszer ezt mondta: Nem attól jó fotós valaki, hogy csupa jó képeket készít, hanem attól, hogy a rosszakat nem mutatja meg. Bízom benne, hogy második, Tunéziáról szóló képriportom azért nem fog csalódást okozni!
Vasút Blog

Ami az Indóházból kimaradt

Joó Ferenc   ·   2012.04.10. 16:00
Manapság, ha külföldre utazunk és nem felejtjük otthon sem a fényképezőgépet, sem a memóriakártyát, sem a töltőkábelt, akkor jó eséllyel többszáz fényképpel térünk haza, amelyből egy cikkbe jó, ha tuctanyi befér. Mi lesz a sorsa a többi felvételnek?