Dácsiás, hörgős bakonyi favonatok nyomában
Pont tíz éve történt, 2015. február 16-án. Még volt tél, sőt, hó is. Legalábbis több, mint manapság.
Pont tíz éve történt, 2015. február 16-án. Még volt tél, sőt, hó is. Legalábbis több, mint manapság.
A – mondjuk így – naptár szerinti nyár utolsó napjára a Fotósvonat nevet viselő Facebook-oldal kezelői, Kozák Gergely és Szikora László, különvonatot szerveztek Tolna vármegye egyik egykori elágazó állomására.
A MÁV miskolci fűtőháza volt az idei Múzeumok Éjszakájának egyik helyszíne. Régmúlt és jelen, avagy a bányamozdonytól az IC+-ig.
Az elmúlt napokban kilenc, már régóta dög M41-est selejteztek hivatalosan, valamint örökre elköszönt több Szili és egy Dácsia is.
Ismét lecsapott a selejtezőbizottság: három M40-esre, valamint legalább hat M44-esre és egy M43-asra került fel az S betű az elmúlt hetekben.
Kiástak a „bűzös mocsárból” egy étkezőkocsit Istvántelken. Lábon gurult el.
A MÁV Nosztalgia M43 1001-ese Németh Andor kezdeményezésére ölthette fel gyári színeit.
Összeállt Miskolcon a halálmenet: hosszú ideje leállított Szilik, Dácsiák, Csörgők és Bzmotok indulnak a sátoraljaújhelyi bontóba.
Egy autó a sorompót megkerülve a győri személy oldalának hajtott.