Dácsiás, hörgős bakonyi favonatok nyomában
Pont tíz éve történt, 2015. február 16-án. Még volt tél, sőt, hó is. Legalábbis több, mint manapság.
Pont tíz éve történt, 2015. február 16-án. Még volt tél, sőt, hó is. Legalábbis több, mint manapság.
Megújultak a völgyhidak, feloldottak több sebességkorlátozást, biztonságosabbá tettek számos útátjárót.
A statikus és dinamikus terhelési próbát a Jelzőőr Kft. Bobójával végezték el, mindent rendben találtak. A forgalom azonban október hatodika helyett csak tizedikén indul a 11-es vonalon.
A tavalyi értékesítési időszakban több mint 30 ezren utaztak. Naná, hogy újra lehet így utazni!
Negyvenöt évvel ezelőtt történt: kora reggel pápai keresztanyám telefonált, hogy képzeljük, „nagy tragédia” történt a bánhalmi állami gazdaság üzemi útján, egy nagyobb testű fácánkakas rontott neki a céges nagy Polski krómozott lökhárítójának.
Várhatóan nyártól két Jenbacher motorvonat áll forgalomba a Győr–Pápa–Celldömölk és a Győr–Veszprém vasútvonalon. A járművek üzembeállításával a szolgáltatási színvonal, és abból adódóan az utasok elégedettségének érezhető emelkedésére számít a MÁV-Start.
Kiránduljon egyet a Bakonyba egy elkért GYSEV-es járművel! Nem fogja megbánni.
Van értelme persze a keleti körvasútnak, de ott a villamos gépek unott rutinnal rángatják az IC-kocsikat. Itt viszont Nohab dübörgött a Bakonyig. Menetrendbe követeljük az útvonalat!