Az El Al lett 2017 kedvenc légitársasága Budapesten

iho   ·   2018.02.20. 13:45
cim
„Az Én Légitársaságom” felmérés eredménye ahhoz képest keltett némi meglepetést, hogy nem az Emirates nyerte a díjat, az előző négy évben ugyanis ez a társaság volt a válaszolók kedvence, illetve kétszer a Qatar.

Az El Al mostani győzelme láthatóan megalapozott, hiszen a fő díj mellett első helyen végzett „A legkedvesebb légiutaskísérő” és „A legprofibb kommunikáció” kategóriájában is.

Az Emirates ugyanakkor elnyerte „A legjobb fedélzeti ellátás” díját. „A legjobb menetrend” díjával az utasok a Finnairt jutalmazták, a Qatar pedig, 2012 és 2013 után ismét elnyerte „A legjobb ár-érték arány” megítélésében az utazóközönség elismerését.

Mint a travelo.hu portál is megírja, a szavazáson minden 2017-es légiutas részt vehetett, a légitársaságokra online – az azenlegitarsasagom.hu oldalon – szavazhattak a hazai utazók. Mint látható, öt szempont szerint kellett a légitársaságokat értékelni 0-5-ig terjedő skálán: a személyzet munkája, a fedélzeti szolgáltatások színvonala, a menetrend, az ár-érték arány és a légitársaság kommunikációja alapján. A pontozás mellett szöveges értékelésre is lehetőségük volt az utasoknak.

Idén összesen 7 852 értékelés érkezett, ez jelentősen meghaladta a tavalyi 5 274-es számot, emellett tavalyhoz képest csaknem kétezerrel több, 5626 szöveges beszámolót küldtek a résztvevők. A legtöbb értékelés – nem meglepő módon – a Wizz Airre érkezett, hiszen a hazai utazók nagyon sokszor veszik igénybe a magyar kötődésű diszkont légitársaság járatait. Idén ezt a teljesítményt a szervezők egy rendhagyó különdíjjal is jutalmazták, olvasható az travelo.hu összefoglalójában.

A Turizmus.com beszámolt a díjátadón elhangzott szakmai előadásokról is. Horváth Balázs, a Weco-Travel Kft. ügyvezetője a testre szabott ajánlaotk jövőjéről beszélt, Bíró Baláus a Travelport Magyarországtól az új mobilalkalmazások fontosságára hívta fel a figyelmet, Ritter Máté a Budapest Airport részéről többek közt elmondta, hogy az idei észak-amerikai járatnyitások után a következő években elsősorban a távol-keleti és délkelet-ázsiai vonalakon dolgozik majd a reptérkezelő.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Repülés Légiközlekedés

BUD: megkezdődött a hármas terminál építésének előkészítése

iho/repülés   ·   2024.12.23. 08:30

Októberben a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalmi növekedése volt a legerősebb Európában, az év végére az utasszám meghaladja a 17 millió főt. A repülőtér-üzemeltető a jövőben is robosztus emelkedésre számít ezen a téren, ezért a tulajdonosok és a vállalat vezetősége megkezdte a harmadik terminál építésének előkészítését.